Blogger'a PHP Kodu Ekleme/Nasıl Eklenir

İnternette ben de çok araştırdım fakat bir türlü bulamadım, daha sonra çözümü yabancı sitelerde bulmaya karar verdim ve buldum da. Fakat direk olarak php kodu ekleyemiyorsunuz bu kodu dışarıdan almanız gerekecektir.Hemen altta ki kod bir örnektir. Dışarıdan bir hostunuz olması gerekir tabi ücretsiz bir domain kullanabilirsiniz. Daha sonra içinde bir php dosyası oluşturup dosyanın adresini kopyalayıp datanın içindeki adres ile değiştirin daha sonra width ve height vererek blogger'a ekleyin. PHP dosyası başarılı bir şekilde blogger tarafından okunacaktır.Okunduktan sonra adresdeki php dosyanızı istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz bu kodlar blogger üzerinde de değişecektir. Ayrıca mysq kullanarak çok güzel şeyler yapabilirsiniz.

<object width="400" height="300" type="text/html" data="http://siteninadresi.com/dosya.php"></object>

Hiç yorum yok